Quantcast
Zaloguj się do Freedisc
Masz problem z rejestracją? Wyłącz aplikacje i wtyczki blokujące reklamy!
Zaloguj się
Załóż darmowe konto
Masz problem z rejestracją? Wyłącz aplikacje i wtyczki blokujące reklamy!
Zarejestruj się
FAQ
Zaloguj się do Freedisc
Ostatnia aktywność na forum
FAQ - najczęściej zadawane pytania
Informacje ogólne
1.

Czy freedisc.pl jest darmowy?

Jak najbardziej, za korzystanie z witryny nie pobieramy żadnych opłat. Jeśli jednak chciałbyś ulepszyć swoje konto w każdej chwili dobrowolnie możesz wykupić jeden z dostępnych pakietów premium, który znieszie limity pobierania oraz usunie wszystkie widoczne reklamy.
2.

Dlaczego dostaję powiadomienia o nadużyciach?

Zgłoszenia o naruszeniu praw zazwyczaj przychodzą bezpośrednio do administracji freedisc od osób prywatnych lub firm, które mają wyłączne prawa do dystrybucji tego typu materiałów.

Pliki naruszające cudze prawa autorskie są automatycznie ukrywane bez możliwości ich ponownego udostępniania. Takie jest prawo i wszyscy musimy się do niego stosować.
3.

Dlaczego moje pliki video są kompresowane?

Niestety przeglądarki internetowe nie wspierają odtwarzania plików video w formatach takich jak np. *.avi, *.mkv. Aby umożliwić podgląd wszystkich wgranych przez Ciebie lub innych użytkowników materiałów video, wymagana jest ich kompresja do formatu *.mp4 za pomocą kodeka H264.

Dzięki tego typu operacji, każdy odwiedzający może odtwarzać pliki video bez konieczności pobierania. Kompresja może (ale nie musi) się wiązać utratą na jakości, dlatego rozmiary skompresowanych materiałów video mogą się różnić od oryginału.
4.

Jaka jest pojemność mojego dysku?

Nie nakładamy na użytkowników żadnych ograniczeń związanych z ilością dostępnej przestrzeni dyskowej na freedisc. Na swoje konto możesz wgrywać nieograniczoną ilość danych nie martwiąc się o to, że kiedyś zabraknie Ci miejsca.
5.

Czy moje dane są bezpieczne?

Wszystkie Twoje dane trzymamy 2 niezależnych kopiach na różnych dyskach twardych, dzięki temu freedisc jest bezpieczną alternatywą dla nośników znajdujących się w Twoim prywatnym komputerze. Robimy wszystko aby Twoje dane były bezpieczne, jednak awarie zdarzają się nawet najlepszym.
Informacje dla wgrywających
6.

Jak podmieniać uszkodzone pliki?

Uszkodzone pliki bardzo często są efektem błędu występującego podczas uploadu. Bywają też awarie dysków w naszym magazynie danych, ale one nie powinny wpływać w znaczącym stopniu na uszkodzenia Twoich plików.

W każdej chwili możesz naprawić swój plik bez konieczności przenoszenia pliku do kosza (jeśli to zrobisz stracisz statystyki jakie wygenerował). Poniżej znajduje się lista kroków jaką należy wykonać aby naprawić uszkodzomny plik.

1. Wejdź do uszkodzonego pliku a następnie spróbuj go pobrać.
2. Jeśli nie da się pobrać pliku znaczy że jest uszkodzony, a nasz system już o tym wie.
3. Utwórz nowy katalog do którego będziesz wgrywał pliki naprawcze.
4. Wgraj identyczny plik
5. Odczekaj maksymalnie 40-60 minut a następnie sprawdź czy uszkodzony plik został poprawnie podmieniony.
5. Jeśli tak możesz usunąć nowo wgrany plik z katalogu tymczasowego.

Poprawnie naprawione pliki nie wpływają na limity uploadu.
Nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie? Na naszym forum przygotowaliśmy specjalny dział, w którym moderatorzy dokładnie opisują niestandardowe pytania użytkowników!
Top